حمل بار به روسیه

By اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۰مقالات
حمل بار به روسیه

حمل بار به روسیه

حمل بار به روسیه مهم­ترین مسئله تاجران در صادرات کالا به شمار می ­رود. اغلب تاجران ایرانی قبل از ارسال محموله سوالاتی از قبیل چه راه­هایی برای انتقال بار از ایران به روسیه و بالعکس وجود دارد؟ ارزان­ترین نوع حمل و نقل به روسیه کدام است؟ مواد خوراکی را چگونه به روسیه صادر کنیم؟ چه کالاهایی بیشتر در روسیه مورد تقاضاست؟ و سایر موارد برای آن های مطرح می شود.

فرازرانان جهان قصد دارد به طور جامع به نحوه حمل بار به روسیه بپردازد. همچنین پرطرفدارترین محصولات کشاورزی و صنعتی را معرفی می­ کنیم تا بتوانید پرفروش­­ترین محصولات را به روسیه صادر نموده و متناسب با نوع بار و هزینه بهترین نوع حمل و نقل را انتخاب نموده و حمل بار به روسیه را آغاز کنید. در ادامه با بهترین شرکت حمل و نقل بین ­المللی آشنا خواهید شد تا با اطلاعات و امنیت بیشتر صادرات را داشته باشید. توصیه می­ کنیم قبل از صادارت به روسیه حتماً در مورد فرهنگ و آداب و رسم مردم روسیه کمی تحقیق کنید.

 

حمل و نقل ایران به روسیه

حمل و نقل ایران به روسیه یه سه صورت زمینی، هوایی و دریایی انجام می ­شود که نحوه حمل بار به روسیه با روش ­های مختلف را به طور جامع شرح می دهیم تا بتوانید مطمئن­ ترین راه ارسال کالا به روسیه را تعیین و با اطمینان خاطر از امنیت حمل و نقل ایران به روسیه تجارت کنید. نحوه حمل بار یخچالی به روسیه از مهم ترین دغدغه های تجار ایرانی است تا بتوانند محصولات خوراکی مانند میوه، سبزیجات و خشکبار را با حفظ کیفیت و سلامت صادر نمایند. این محصولات همواره نیاز به شرایط دمایی خاصی هستند که موجب شده فقط حمل بار به روسیه در ماشین آلات یخچالدار صورت گیرد. اگر به بازارهای روسیه شناخت داشته باشید می ­توانید با برنامه ریزی دقیق زمان ارسال محموله با هر روش حمل و نقل را به گونه­ای تنطیم کنید که در زمان تقاضا کالا مورد نظر به بازار ارائه شود.

 

حمل بار زمینی به روسیه

حمل بار زمینی به روسیه یا با کامیون و تریلی صورت می ­گیرد. در حال حاضر کامیون ­های یخچال­ دار امکان ارسال محصولات خوراکی را راحت کرده است می ­توان از حمل و نقل مواد خوراکی با کامیون ­های یخچال دار کمک گرفت و هزینه ­های انتقال کالا را کاهش داد.

 

حمل بار دریایی به روسیه

حمل بار دریایی به روسیه یکی از راه ­های کم خطر و سریع­تر از حمل و نقل زمینی است. در حمل بار دریایی به روسیه یا بار به طور مسقیم از بنادر ایران بارگیری و در روسیه تخلیه می ­شود. که این روش را حمل بار به روش مستقیم و یا چارترینگ می­گویند که  البته در چارترینگ صاحب بار کشتی را اجاره کرده و بار را به کشور مقصد می ­برد. گاهی بار در یک بندر واسط بین کشور مبدا و مقصد از یک کشتی به کشتی دیگر منتقل شده که به آن روش غیر مستقیم و یا ترانس شیمپنت می­گویند.

از آن جا که ایران با روسیه مرز آبی دارند حمل بار دریایی به روسیه بهترین گزینه به شمار می ­رود. از طریق بنادری مانند فریدون شهر، بندر انزلی، بندر نوشهر، بندر آستارا و غیره می­توانید حمل و نقل دریایی به روسیه را برنامه ریزی کنید. توجه داشته باشید بندر مبدا و مقصد در هزینه حمل بار به روسیه بسیار تاثیرگذار است. اگر باری با حجم و وزن بالا دارید حمل و نقل دریایی مناسب خواهد بود، زیرا هر چه بار بیشتر باشد هزینه تمام شده به ازای هر کیلوگرم کمتر از سایر روش ­هاست.

 

حمل بار هوایی به روسیه

حمل بار هوایی یکی از سریع ترین راه­های صادرات است. هرچند هزینه حمل و نقل هوایی بسیار بالا است، ولی با کمک آن می­ توانید حضوری پر رنگ در بازارهای بین ­المللی روسیه داشته باشید و کالا های مورد نیاز بازار را در کمترین زمان ارائه دهید. به همین دلیل بسیاری از تاجران که قصد دارند با برند های معتبر رقابت کنند حمل و نقل هوایی را انتخاب می ­کنند تا با عرضه بیشتر محصولات، بازار روسیه را به دست گیرند. فرودگاه بین ­المللی مشهد، تهران و غیره حمل و نقل هوایی به روسیه را به عهده دارند.

 

حمل بار یخچالی به روسیه

سال­هاست که برای ارسال مواد خوراکی از کامیون ­های یخچال دار استفاده می ­شود. همانطور که می ­دانید مواد غذایی باید همواره در دمای مشخصی نگهداری شوند تا فاسد و خراب نشوند. همین موضوع باعث روی کار آمدن کامیون ­های یخچال دار شده است. خرما، خشکبار و سایر مواد خوراکی از جمله محموله ­هایی است که از ایران به روسیه صادر می ­شود. همچنین برای کاهش هزینه ها و به دلیل مسافت بالای بین شهرهای این کشور با ایران، صادر کنندگان باید استفاده از کامیون ­های یخچال دار را در دستور کار خود قرار دهند. درحال حاضر در ایران شرکت ­های متنوعی کامیون ­های یخچال­دار و پیشرفته­ای را ارائه می ­دهند که دمای نگهداری مواد غذایی در این نوع کامیون ها در طول مسیر ثابت بوده و محصولات بدون هیچ مشکلی به روسیه می­رسند.

 

حمل بار به روسیه

بهترین محصولات برای صادرات به روسیه

در این بخش بهتر است اطلاعاتی از بهترین محصولات برای صادرات به روسیه را بدانید تا بتوانید کالاهای با کیفیت ایران را در بازارهای روسیه عرضه کنید. همانطور که گفته شد برای تجارت در روسیه نیاز به دانستن فرهنگ و آداب و رسوم مردم محلی می­باشد. با این‌حال با توجه به فرهنگ و ذائقه مردم روسیه بهترین محصولات به شرح زیر است:

  • محصولات کشاورزی و مواد غذایی

سالانه بخش عمده ­ای از صادرات ایران مربوط به محصولات کشاورزی و موادغذایی است موادی از قبیل خیار، بادام، پسته، انگور، رب گوجه فرنگی، زعفران، خرما محصولات کشاورزی ایران بوده که به روسیه صادر می­شود. کیفیت و مزه بی­نظیر مواد غذایی ایرانی با استقبال مردم روسیه روبه­رو شده است. از این رو تاجران ایرانی صادرات این محصولات را به طور عمده به روسیه انجام می دهند که سود و مبالغ هنگفتی را به کشور باز می گرداند.

  • محصولات لبنی

پنیر و کره دو محصول لبنی پرطرفدار ایران هستند که موفق به دریافت سهم قابل توجهی از بازار روسیه شدند. ایران کشوری است که محصولات دامی نظیر پنیر، کره، ماست و دیگر محصولات لبنی را به میزان بالایی تولید می­ کند، از این رو بسیاری از دامداران آمادگی لازم برای ورود به صادرات فراورده­ های دامی خود را دارند که روسیه بهترین مقصد برای صادرات محسوب می­شود. از این رو می­توان به جرات گفت که دومین بخش صادرات مواد غذایی ایران به روسیه مربوط به محصولاتی لبنی می­باشد.

 

حمل بار به روسیه با فراز رانان جهان

اعتبار و کیفیت فعالیت شرکت های حمل و نقل بین ­المللی نقش مهمی در صادرات داشته از این رو برای تجارتی پرسود باید محموله مورد نظر بدون هیچ گونه مشکلی به مقصد برسد. حمل و نقل بین­ المللی فراز رانان جهان عضو سازمان جهانی حمل و نقل و برترین شرکت حمل و نقل بین ­المللی حمل بار به روسیه را به روش­های زمینی، هوایی و دریایی با بهترین و مجهزترین وسایل حمل بار ارائه می­دهد تا با خیال آسوده هر نوع باری را به روسیه صادر کنید. حمل بار به روسیه را می­توانید با خدماتی از قبیل حمل نقل بار به روسیه به صورت تخصصی، صادرات و واردات بارهای تحریمی، حمل و ترخیص محموله ­های پستی و سرویس منظم خرده بار و غیره را در حمل و نقل بین ­المللی فراز رانان جهان انجام دهید.

کارشناسان فرازرانان جهان با شناخت کامل راه­های حمل و نقل بار به روسیه در کنار هستند تا بتوانید مناسب­ترین روش برای حمل بار به روسیه باتوجه به زمان و هزینه مورد نظر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که حمل با کامیون­های یخچال­دار مجهز فراز رانان تضمین می­دهد که میکروب و هر عاملی که باعث خرابی محصولات غذایی می­شود در محموله نفوذ نکند و مواد غذایی بدون هیچ­ گونه خرابی و فساد به کشور مقصد برسد. اکنون وقت آن است با انتخاب محصول و راه تجارت پرسود، صادرات محصول و کالا های مورد نظر را شروع کنید. شرکت حمل و نقل بین المللی فرازرانان با چندین شعبه درون مرزی و برون مرزی امکان حمل بار به روسیه را به شیوه های مختلف میسر کرده تا از هر کجا به راحتی بتوانید با روسیه، چین و کشورهای اروپایی تجارت داشته باشید.

Leave a Reply